onsdag, oktober 29, 2008

Farligt att läsa sina jobbmail på mobilen

Sitter här och är lite frustrerad. Men jag är så trött så jag orkar faktiskt inte ens bli upprörd. Hade detta varit för några veckor sedan så hade jag gått i taket. Nu suckade jag bara och försöker skaka av mig det. Så nu skakar jag av mig det här istället.

Jag har verkligen asmycket att göra och ja, jag ligger efter som fan med typ ALLT. Man gör det efter att nästan ha varit borta i 3 veckor på en 4-veckorsperiod. Och ligger man efter så med ALLT då måste man prioritera och ta det som är absolut viktigast av allt och det har jag gjort. Nu när jag kollade mina mail så har jag fått flera mail från min chef där hon undrar om ditten och datten och det ena projektet efter det andra. "Hur går det med den här?" "Är du klar med det?" "Har ni gått igenom" och bla bla bla? FAN, låt mig vara! Jag har jobbat som en gris hela den här veckan för att komma ikapp och jag tänker inte ta åt mig, utan tänker jobba på nu enligt min plan. Så det så! Men hon ska få höra på fredag när vi har avstämningsmöte! Jag uppskattar inte alls hennes mail. Hon borde väl fatta att jag ligger efter...

Inga kommentarer: