torsdag, oktober 30, 2008

Jag är inte så smart...

Framförallt inte när jag är trött, så jag mailade ett surt mail tillbaka till chefen imorse. Skrev att jag inte alls uppskattade hennes mail och att hon borde ha koll på att jag ligger efter med allt nu när jag varit borta så mycket. Slutklämmen till henne var "och NEJ jag har inte tid att sitta i möte med dig idag om min dålia attityd, utan vi får ta det på vårt avstämningsmöte imorgon". Hon svarade att vi får ta det imorgon och att hon inte hade menat det som kritik och undrade varför jag tog det som det. Förstår henne. Men jag är stressad upp till öronen och då tar jag det som kritik eftersom jag redan har dåligt samvete som fan för att jag inte hinner med. Tycker fortfarande inte att det är okej av henne att skicka såna mail. Framförallt inte på mailen just nu när den innehåller 90 mail som jag inte hunnit göra något med plus att vi ska ha avstämningsmöte imorgon. Hon hade väl kunnat vänta till då? Jag ska verkligen fråga henne imorgon varför hon gjorde så. Hon skrev på slutet "du vet att jag gillar dig och du vet att du kan. Kram/chefen"

Got dam it. Jag känner mig som ett fån. Har sån ångest för att jag skickade mailet. Hade väl för fan räckt om jag bara skrivit av mig och sen raderat skiten. Nä, jag var tvungen att trycka på skicka. Så nu ska det bli spännande att se hur långt hon driver frågan imorgon.

Inga kommentarer: