onsdag, maj 27, 2009

J somnade på bussen

Jag åkte till Coop Forum vid Värmdö Köpcentrum för att hämta upp min älskade för 1 timme sedan. Men hoppade han av bussen när han skulle? Nej... utan han åkte vidare och behagade svara i telefon först 20 minuter senare. Samtidigt fick jag nån slags hjärnsläpp. Jag trodde att jag såg bussen först (som ursäkt har jag att jag satt och läste mina jobbmail på mobilen), och när J sen inte dök upp så trodde jag att jag sett bussen i backspegeln och att den åkte åt andra hållet, så jag satt där snällt och väntade ett bra tag innan min hjärnkapacitet började komma ikapp att nä fan bussen kom nog förut, och det var först då jag började ringa på honom som en galning. Nå till slut svarade han (måste ha gått 100 signaler) och sen fick jag åka en bra bit för att hitta honom. Hehe. Nåväl nu är vi hemma båda två och det låter fan som om han spyr på toa just nu. Hmmmm...

Inga kommentarer: