lördag, november 08, 2008

Men vad kul

Just nu är mitt liv inte helt ultimat. Jag jobbar, jag tänker jobb på min lediga tid, jag drömmer jobb när jag sover. Man borde få övertidsersättning om man är på jobbet när man sover. Det borde finnas en lag för det. Och sen, när helgen kommer så kommer även jordens jävla huvudvärk. Ja men tack så jävla mycket. Så igår när jag kom hem efter en hård vecka på jobbet så måste jag lägga mig på soffan och sova en stund för att ens orka umgås med familjen på kvällen. Men det blev bättre efter 6 treo. Idag sov jag till 10:23 men det beror på att jag var uppe halva natten och spelade PoxNora. J fixade programmet till mig och visade mig grunderna. Och jag kunde ju inte sluta spela förrän jag vunnit första gången. Så därför satt jag framför datorn och spelade till 03:30 inatt. För det första var det länge sen och för det andra så tror jag inte att jag tänkte på jobbet en enda gång. Så nu förstår jag varför J fastnade så hårt i PoxNora-träsket när han jobbade på sitt förra jobb.



En Ice Golem från PoxNora

Inga kommentarer: