torsdag, juni 28, 2007

27/6-2007

Veckodag: onsdag
Jobbat: semester
3 x Positivt:
1. Vi åkte på bio och åt ute idag. Filmen var riktigt kul, men jag tror jag hade ruggigt dåliga förväntningar på den. För jag hade tom förberett mig på att somna och att sitta och skriva inköpslista till handlingen efter bion. Men tji fick jag. Vad vi såg? Teenage Mutant Ninja Turtles :)
2. Det är bara så skönt med semester när man får vara hemma och göra vad man vill.
3. Jag och min underbara dotter T tog en 30 minuters promenad i regnrusket.
Väder: Hela dagen har regnat bort. Perfekt dag för bio.
Middag: Kycklingfiléspett, couscous och tzatziki
Motion: 30 min spinning, 30 min promenad.
Avstånd kvar till Haparanda: 1017 km
Du har gått totalt:
54636 steg / 33 km
Din bästa dag: 16783 steg
Du har uppnått ditt Steg-mål med:
168 % (snitt senaste 7dgr)
Lyssnar på: The Clash - Police & Thieves

Inga kommentarer: