tisdag, augusti 02, 2011

2/8-2011


Dagens bild: Lax i ugn, blomkålsmos, hemmaslagen hollandaisesås, tomater och citron. Jag älskar verkligen lax i ugn. Jag skulle kunna äta det varje dag. Nu gjorde jag en rejäl bit så jag kan äta det flera dagar.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 8:30-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Gäsp vad trött jag var imorse och nu sitter jag och slöspelar Betapet.

2. Hade lite ont i tån idag igen.

3. Funderar på att jobba hemifrån imorgon. Jobbar ju alltid hemma på torsdagar men funderar på att ta både onsdag och torsdag den här veckan istället. För sen börjar allvaret nästa vecka då de flesta börjar komma tillbaka till jobbet och då finns det inte plats för hemmajobb flera dagar i veckan pga alla jäkla möten.

Väder: 25 grader. Solsken.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Kesella med hemmagjord müsli. 3 mini-oopsiesar med bregott, ost och paprika. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Lax i ugn, blomkålsmos, hollandaisesås, tomat och citron. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Rester av laxen. 1 ruta mörk choklad.

Dagens kcal: 1797
Dagens kh: 25 g

Tränat: Vilodag

NP - Now playing:
Parenthood 2.15-2.16

Inga kommentarer: