måndag, augusti 29, 2011

29/8-2011


Dagens bild: Ugnsbakad lax med yoghurtsås, tomat och paprika. Så enkelt men ack så gott.

Veckodag: måndag
Jobbat: 8:30-16:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Sov jättedåligt inatt.

2. Jag och T hade riktigt mysigt idag. Vi kunde prata i normal ton med varandra.

3. Nu tänker jag vara duktig och göra både frukost och lunch färdigt till imorgon. Då tänkte jag vara på jobbet redan vid 6.

Väder: Regnade på morgonen, var soligt mitt på dagen och mulet på kvällen.

Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Piripiribiff med bea och paprika. 1 glas vatten.
Mellis: 1 kopp ekologiskt te.
Middag: Lax i ugn, paprika, tomat och yoghurtsås. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad. Lite lax, lite köttbullar, lite grokisar.

Dagens kcal: 1835
Dagens kh: 18 gram

Tränat:
Motionsutmaning dag 20 av 21 avklarad

Löpband 32 min
2,13 km
15:01 min/km
3,99 km/h

NP - Now playing:
Nip/Tuck 2.09

Inga kommentarer: