tisdag, augusti 23, 2011

23/8-2011


Dagens bild: Broccoli- och kasslergratäng blev dagens middag.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 7-13 / 16-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag var jag på utvecklingssamtal med T inför höstterminen. Jag gillar konceptet som Kunskapsskolan har. Att man börjar terminen med ett samtal om hur vi ska jobba under terminen.

2. Och F klarade sitt simprov idag. Han var riktigt nervös imorse eftersom han varje år missat just simningen och fått bakläxa, men idag fixade han det.

3. Åkte och veckohandlade på Ica Maxi Nacka idag. Det var mysigt att gå där och strosa för sig själv när det inte var så mycket folk. Tänk om man var så rik så man kunde ha en egen mataffär helt för sig själv. Och den affären skulle bara ha ekologiska varor utan tillsatser. Tänk vad fort det skulle gå att handla då. För då slipper jag vända på alla förpackningar.

Väder: Fint och soligt och runt 19 grader. Såg många shorts och korta kjolar idag så Värmdöborna verkade nöjda med vädret.

Ätit idag:
Frukost: Kokt ägg med kaviar. Halvt lc-bröd med bregott, mjukost och saltgurka. Kaffe med grädde.
Lunch: Lc-bröd med bregott, mjukost och saltgurka. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Broccoli- och kasslergratäng. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad.

Dagens kcal: 1432
Dagens kh: 19 gram

Tränat:
Motionsutmaning dag 14 av 21 avklarad

Löpband 20 min
1,48 km
13:31 min/km
4,44 km/h

NP - Now playing:
Nip/Tuck 2.07

Inga kommentarer: