tisdag, augusti 16, 2011

16/8-2011


Dagens bild: Var lat idag så jag köpte med mig, på väg hem, fräscha räkmackor från Systrarna Delselius. Gott som fasiken.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 9-16:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Gick upp imorse och tränade. Yay! Det är så skönt när jag gör det, jag känner mig energisk hela dagen efter det. Åsså har man hela kvällen ledig till annat.

2. Har inte hänt så mycket idag förutom att jag lärt mig lite coola saker på jobbet igen.

3. Lugn skön kväll med mina två killar.

Väder: Mulet på morgonen och soligt och fint på eftermiddan och kvällen.

Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Lc-äggmacka med mjukost. 1 kopp ekologiskt te.
Mellis: 1 kopp ekologiskt te.
Middag: Räkmacka. Kaffe med grädde.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 liten bit chevré med raw agave. Några paranötter och några grokisar.

Dagens kcal: 1525
Dagens kh: 31 g

Tränat:
Motionsutmaning dag 7 av 21 avklarad

Löpband 45 min
3 km
15:00 min/km
4 km/h

NP - Now playing:
Nip/Tuck 2.05

Inga kommentarer: