måndag, augusti 22, 2011

22/8-2011


Dagens bild: Har ätit på mina lchf-scones idag. Jag är inte supernöjd med receptet än så jag ska fortsätta ändra i receptet och en vacker dag så kanske ni också får ta del. Men ätbara och goda är dem. Bara lite väl spröda.

Veckodag: måndag
Jobbat: 9-16:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Haft ångest både inatt och hela dagen idag. Så mycket så att jag fått jordens migrän. Riktigt kräkfärdig hela dagen. Sov superdåligt inatt.

2. Idag började barnens hösttermin. T har dock hemstudiedagar i 3 dgr och första lektionen är först på torsdag. Så hon ser det som att hon har sommarlov fortfarande. Imorgon ska vi på utvecklingssamtal inför hösten. Så imorgon jobbar jag hemifrån fram till kl 13.

3. Vi skulle storhandlat idag men jag orkade inte. J mötte upp mig på jobbet, men vi åkte direkt hem istället. Eller jag skjutsade J till Hemmesta där han ställt sin bil, så sprang han in på Coop och köpte lite wienerkorv och grädde. Så vi iaf klarar oss idag. Jag stannar och handlar på väg hem imorgon efter utvecklingssamtalet istället.

Väder: Mulet

Ätit idag:
Frukost: 2 kokta ägg med kaviar. 1 glas vatten.
Lunch: 1 lchf-scones med bregott, mjukost och saltgurka. 1 kopp ekologiskt te.
Mellis: Inget
Middag: Fetaostköttbullar, 1 kokt wienerkorv med senap, ketchup och räksallad. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde.

Dagens kcal: 1250
Dagens kh: 11 gram

Tränat:
Motionsutmaning dag 13 av 21 avklarad

Löpband 15 min
1 km
15:00 min/km
4 km/h

NP - Now playing:

Inga kommentarer: