fredag, augusti 05, 2011

Sakerna kom idag


Posten lyckades hitta vårt paket och nu har jag alla fina saker i vårt kök.


Tänk att jag har en de Buyer stekpanna. Jag invigde den med att steka fetaostköttbullar på den.




Superfina och härliga Gerberaformar. De är bara 10 cm i diameter och helt perfekta. De här kommer användas mycket hos oss. Så jag kommer köpa så vi har 12 stycken totalt. Kommer vara perfekta för massor med saker. Så i fortsättningen kan ni räkna med att se dessa formar i mina inlägg.


En vit ib Laursen vispskål. Har en grön sen tidigare som jag älskar.


En kvalitetstyll med tillhörande spritspåse.


Lite nya slickepottar i 3-pack.

Allt beställt från Bagaren & Kocken i Götlaborg. Jag hotade ju häromdagen att inte handla mer från dem, men jag tyckte de löste det exemplariskt så no hard feelings kvar hos mig. Så jag kommer fortsätta handla där. Detta var andra gången jag handlade ifrån dem.

Inga kommentarer: