söndag, augusti 14, 2011

14/8-2011


Dagens bild: Grillade smoky bacon burgers med grillad majskolv.

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Familjedag. Inget särkilt mer än att vi åkte till Nacka Forum och shoppade lite och fikade. Bara att umgås en stund tillsammans allihopa känns mysigt.

2. Det blev lite mycket kolisar idag eftersom jag inte planerade maten ordentligt. Men alla kolhydrater är från bra källor så jag är nöjd ändå.

3. Köpte en kylplatta till min laptop och den fungerar skitbra. Min dator har ibland stängt av sig abrupt när den blivit överhettad. Köpte även en tröja och en kofta.

Väder: Blandat mulet och soligt med tunga moln som vill brista ut i gråt.

Ätit idag:
Frukost: Keso med färska bär. Finncrisp med mjukost och tomat. Kokt ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Cappucino på café
Middag: Smoky Bacon Burgers med grillad majs. 1 glas vatten med citron.
Kvällis: Kaffe med grädde. Vaniljcremefraiche med hallon och körsbär. 1 ruta mörk choklad.

Dagens kcal: 1488
Dagens kh: 51 g

Tränat:
Motionsutmaning dag 5 av 21 avklarad

Löpband 45 min
3,42 km
13:09 min/km
4,56 km/h

NP - Now playing:
Nip/Tuck 2.03
Film - State of play

Inga kommentarer: