lördag, augusti 27, 2011

27/8-2011


Dagens bild: Oj vilken avancerad mat jag gjorde idag. Det blev... LCHF-pannkakor!! Grymt tråkig bild, det är svårt att få en bra bild med grädde.

Veckodag: lördag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Vilken dag. Jee vad vi har fixat. Alla i familjen. Ja förutom T som var i stallet hela dagen och kom hem först vid 20-tiden på kvällen. Men vi övriga. Vi har klippt gräsmattan, röjt grusgång, slängt skräp, målartvättat 3 stolar, rensat hängrännor, mulat ihop stora feta kartonger och åkt till återvinningen. Sen tränade vi en kortis på det också. Jäklar i min gata vad svetten rann.

2. Nästa vecka ska jag komma igång med styrketräningen igen. Längtar.

3. Hoppas det blir lika fint väder imorgon som det var idag.

Väder: Svinfint väder. Stor sol och runt 20 grader.

Ätit idag:
Frukost: Salami, chevré, saint albray. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Salami, chevré, oliver, gräddost. Kaffe med grädde.
Middag: Lchf-pannkakor, vanlig pannkaka, smör, sylt, grädde. Kaffe med grädde.
Kvällis: Inget

Dagens kcal: 1499
Dagens kh: 39

Tränat:
Motionsutmaning dag 18 av 21 avklarad
Löpband 15 min
1,18 km
12:43 min/km
4,72 km/h

Vardagsmotion 120 min

NP - Now playing:
So You Think You Can Dance

Inga kommentarer: