onsdag, augusti 03, 2011

3/7-2011


Dagens bild: Äggmacka med lax, majonnäs och grönsaker. Lowcarb-bröd förstås.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 7:30-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Just nu är jag bitter. Bitter på Webbshopföretag som inte kan leverera ordentligt. Dels Mathem som lyckas göra fel gång på gång och sen Bagaren och Kocken som jag beställde ett gäng saker ifrån förra veckan. De skickade grejerna jättebra dagen efter, men paketet har inte dykt upp hos utlämningsstället än. Så det verkar som att Posten har slarvat bort paketet nånstans, men deras kundservice svarar inte på mitt mail. Så tyvärr var det nog sista gången jag handlade där. Nån som vet nån annan bra webshop som säljer kvalitetsköksprylar?

2. Jobbade hemifrån. Fick mer gjort idag hemifrån än från jobbet igår. Gillar inte alls vår evakueringslokal där vi får sitta tills renoveringen är klar av våra ordinarie lokaler. Och där ska vi sitta i drygt 1 år till. Suck.

3. Jag måste komma igång med träningen igen. Nu har det nog gått över 21 dgr sen jag tränade sist och då har jag fått in vanan att slappa. INTE bra!

Väder: Soligt och klarblå himmel.
Ätit idag:
Frukost: Lax, stekt ägg, ostrullar, mjukost. Kaffe med grädde.
Lunch: 2 finncrisp med bregott, mjukost och tomat. Lax. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Lax, tomat, spenat, paprika. Lc-bröd med majonnäs, kokt ägg. Kaffe med grädde.
Kvällis: Inget

Dagens kcal: 1449
Dagens kh: 21 g

Tränat: Vilodag

NP - Now playing:
Parenthood 2.17-2.19

Inga kommentarer: