söndag, augusti 21, 2011

20/8-2011


Dagens bild: Citronlax med blomkålsduchesse, remouladsås och bakade körsbärstomater och salladslök. Det var så himla gott, alla smaker passade verkligen ihop. Även remouladsåsen från igår passade in.

Veckodag: lördag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. J tränade med mig idag igen. Ett lugnt pass men ändå. En gång är ingen gång men två gånger börjar ju bli en vana.

2. Man riktigt känner hur det är höst i luften. Det luktar höst ute och jag fick en liten lätt släng av ångest.

3. Nu blev det lite väl sent igen. Inte behöver man vara uppe hela natten bara för att det är helg. Men nu ska jag sova. Ska bara...

Väder: Regnat och varit urtrist och mulet precis hela dagen. 16 grader.

Ätit idag:
Frukost: Ölkorv, brie, rödbetssallad. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Ölkorv, brie, rödbetssallad. Kaffe med grädde.
Middag: Citronlax med blomkålsduchesse, remouladsås och bakade körsbärstomater och salladslök. 1 glas vatten med citron.
Kvällis: Kaffe med grädde. Lite lax. 1 ruta mörk choklad. 3 paranötter.

Dagens kcal: 1493
Dagens kh: 27

Tränat:
Motionsutmaning dag 11 av 21 avklarad
Löpband 20 min
1,31 km
15:16 min/km
3,93 km/h

Styrketräning 5 min
100 crunches

NP - Now playing:

Inga kommentarer: