onsdag, oktober 06, 2010

6/10-2010

Dagens bild: Tog ingen bild idag.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 8:30-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Jag orkar inte baka idag. Det är min pentryvecka på jobbet och då ska man bjuda på nybakat till fredagsfikat. Tror jag ska baka mockarutor, men jag ids inte just nu. Hoppas jag orkar imorgon istället. Annars får jag köpa kanelgifflar från bensinmacken.

2. Morgonträning idag igen. Jätteskönt.

3. När jag kom hem från jobbet så hade J och Felix städat, dammsugit och skurat. Själv handlade jag mat till imorgon när M&L ska komma hit på middag.

Väder: Mulet
Ätit idag:
Frukost: Äggröra, 1 glas vatten.
Lunch: Blomkåls- och bacongratäng, 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Kokt korv med bröd, senap, ketchup, gurkmajonnäs, 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
05:40 - 30 min spinning 26,68 km/h
06:10 - 10 min styrketräning
NP - Now playing:

Inga kommentarer: