måndag, oktober 25, 2010

25/10-2010


Dagens bild: Konstverk by Tuva. Jag älskar den här.

Veckodag: måndag
Jobbat: 9:30-17:30 (äntligen på jobbet)
3 x Snackigt om dagen:
1. Skönt det var att komma till jobbet idag. Var otroligt effektiv också. Skön jobbvecka framför mig. Imorgon och på onsdag konferens, halvdag på torsdag och ledig på fredag.

2. Gjorde en riktigt god laxsoppa idag. Tom Felix åt med god aptit.

3. Ska bli spännande att se hur jag klarar maten på konferensen.

Väder: Kallt och isigt på vägarna
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Lövbiff, bea, sallad. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Laxsoppa. Finncrisp med bregott och mjukost. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
21:00
45 min spinning 27,71 km/h
30 min styrketräning
NP - Now playing: Felix stör en ingenjör på Tv4

Inga kommentarer: