fredag, oktober 22, 2010

22/10-2010


Dagens bild: Neeeeeeej idag kom snöhelvetet. Bild från vår baksida idag.

Veckodag: fredag
Jobbat: 6:45-17:30 (hemma)
3 x Snackigt om dagen:
1. Äntligen frisk. Har jobbat hemifrån torsdag och fredag för att bli superfrisk. Jag har varit hemma hela veckan från jobbet. Idag fick jag kanonmycket gjort också. Ska sitta och jobba i helgen också så jag inte hamnar för långt efter med allt. Ska nämligen på konferens i två dgr nästa vecka också. Plus att jag tagit ledigt nästa fredag då jag och Tuva ska ha en mysig eftermiddag på tu man hand och sitta hos frisören för färgning och klippning. Längtar.

2. Bytt till vinterdäck idag. Trafik Stockholm har rapporterat hela dagen om insidenter så det var skönt att få på vinterslangarna.

3. Längtar till imorgon då jag ska svettas och köra veckans alla träningspass på samma dag. Oj oj vad jag missat att svettas den här veckan. Ska bli så skönt. Alla kläder och hela jag ska vara svettig.

Väder: Snöjävulen kom och la sitt fula täcke över min värld
Ätit idag:
Frukost: Flatbröd med bregott, mjukost, tomat, örtsalt. 1 kokt ägg med majonnäs. Kaffe med grädde.
Lunch: Biffstroganoff, råriven morot. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Kålpudding. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde, chokladpralin, mörk choklad, halv näve nötter.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Idol 2010 på Tv4

Inga kommentarer: