tisdag, oktober 12, 2010

12/10-2010



Dagens bild: Blev en musikvideo istället med en av jordens vackraste låtar. By R.E.M förstås.

Veckodag: tisdag
Jobbat: 8:30-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Äntligen har min älskade mamma fixat Internet och email. Så nu kan jag maila bloggadressen till henne så hon kan hålla lite koll på mig.

2. Idag kom ett nytt nummer av Topp Hälsa direkt hem till brevlådan. Tjohoo.

3. Jag funderar helt ärligt på att gå och lägga mig redan nu. Så kanske jag är lite piggare när klockan ringer kl 5 imorgon för att gå upp och träna. Att träna på morgonen är nog bland det bästa jag gjort. Herregud så skönt det är att ha kvällen ledig till annat. Även om jag nästan fått träningskoma på kvällen. Jag tror hela tiden att jag ska träna snart, så jag får inte så mycket gjort just nu. Min hjärna kommer nog ikapp snart. Hoppas jag.

Väder: Men helt ärligt, hur kallt får det vara mitt på dagen i Sthlm i Oktober? Det är INTE ok med så kalla vindar när jag ska ta en lunchpromenad.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra, 1 glas vatten
Lunch: Räksallad, 1 glas vatten
Mellis: Inget
Middag: Äckliga varma mackor (årets äckligaste middag)
Kvällis: Kaffe med grädde


Tränat:
Kl 05:45
45 min spinning 27,41 km/h
15 min styrketräning
Kl 11:45
20 min promenad
NP - Now playing: Inget

Inga kommentarer: