söndag, oktober 17, 2010

17/10-2010


Dagens bild: Hemmagjord müsli.

Veckodag: söndag
Jobbat: helg
3 x Snackigt om dagen:
1. Nöjdast över med den här dagen är att jag gjorde en så förbannat god müsli med massor med nyttigheter. Nu har jag en god frukost att äta i flera veckor.

2. Idag har jag sattit på mig jordens sämsta nagellack. Köpte den i Edinburgh och den är totalt vidrig. Efter 1 timme så såg naglarna ut som att jag inte målat naglarna på några veckor. Märket HOT looks. Hoppas den inte finns i Sverige så slipper ni irritera er. Åker ni till Skottland så köp inte det märket.

3. Den här dagen har gått sakta. Känns som att den höll i flera dagar. Beror nog på att jag gjort sånt som jag tycker om idag. Läst, surfat, bakat, lagat mat från grunden, gosat, dansat, lyssnat på musik, tittat på serier, ätit, fikat, njutit. Och allt detta även fast jag haft ont i huvet till och från. Nu är jag trött och ska sova strax och klockan är bara 19:47. Sjukt ju.

Väder: Solig och kanonfint hela dagen.
Ätit idag:
Frukost: Kesella med hampafrön, pumpafrön och honung. 1 fralla med bregott och ost. Kaffe med grädde.
Lunch:
Mellis: Halv fralla med bregott och ost, egen müsli med creme fraiche. Kaffe med grädde.
Mellis: 1/2 mandarin.
Middag: Laxburgare med räkröra och chevrésallad. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Vilodag (hoppas jag känner mig fit för träning imorgon, tänker iaf gå upp tidigt för att träna)
NP - Now playing: David Bowie - Starman

Inga kommentarer: