söndag, oktober 10, 2010

10/10-2010


Dagens bild: Såhär kommer min nya Mini Cooper Countryman se ut, men i Oxford grönt istället för rött. Men konfiguratorn på mini.se hade inte grönt som tillval ännu. Den färgen får man börja beställa först från 1 november. Svarta lättmetallfälgar är så grymt coolt.

Veckodag: söndag
Jobbat: helg
3 x Snackigt om dagen:
1. Vågen visade -1 kg idag igen. Yeeey. Det går fett bra. Jag tog fram två smörpaket från kylen och tittade på dem och sa till J "titta, det är detta jag gått ner den här veckan"!

2. Idag gjorde vi rostbiff till middag. Testade att steka rostbiffen till 65 grader och sen vila inpackad i folie tills vi skulle skära upp den och äta upp den. Blev lite för välstekt för allas smak. Jag gillade det, men övriga familjen röstade ner 65 grader även om de tyckte det fortfarande var gott. Så nästa gång kör jag 62 grader igen.

3. Undrar hur många som gifte sig idag? Med tanke på datumet 101010.

Väder: Mulet och lite blåsigt men ändå fint på något sätt
Ätit idag:
Frukost: 1 liten bit nybakad scones med bregott, ost och hallonsylt. Chevré, breasola, raw agave. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Chevré, breasola, raw agave. 1 glas vatten.
Middag: Rostbiff, beasås, rostade rotfrukter. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde, kanelbulle.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Finalen av Biggest Loser USA säsong 6

Inga kommentarer: