tisdag, oktober 05, 2010

5/10-2010


Dagens bild: Mitt favoritsmörjmedel; Body Butter från The Body Shop

Veckodag: tisdag
Jobbat: 6:30-17
3 x Snackigt om dagen:
1. Sitter och funderar på vad jag ska säga imorgon när jag har lönesamtal med min chef. Kommer faktiskt inte på något och jag är inte den som förhandlar heller. Han ger mig en bra löneförhöjning om han är nöjd med mig och en dålig om tvärtom. Jag litar på honom att han har gott omdöme. Så jag kommer acceptera vad han än ger mig. Är jag sen inte nöjd med min lön så är det ju bara att söka nytt. Men jag är faktiskt nöjd redan innan med min lön, tro det eller ej. Så att jag får en löneökning ser jag bara som en extrabonus. Ska i vart fall bli spännande att se vad han säger. Om han kommer att trycka ner mig som en av mina gamla chefer gjorde när han sa "vi kan hitta vem som helst från gatan till en billigare penning än dig och som kan göra ditt jobb". Den kvällen grät jag och sen mådde jag dåligt säkert i ett halvår efter det. Då hade han innan det (och även efter) alltid gett mig beröm över hur bra jobb jag gjorde. Bullshit säger jag!

2. Bra träning idag igen. Körde rekord för fjärde gången inom en vecka på cykeln. Nöjd! Men jag måste öka på vikterna i styrketräningen.

3. Snacka om att jag är sugen på att åka och kolla in nya Mini Cooper Countryman. Vi skulle gjort det i helgen, men kom aldrig iväg.

Väder: mulet
Ätit idag:
Frukost: 1 rawfoodkex med mjukost. Keso med ekologiskt blåbärssylt. 1 kopp te.
Lunch: Köttfärssås med zuchini och tomatchutney. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Blomkåls- och bacongratäng. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 2 rutor mörk choklad.


Tränat:
20:20 - 30 min spinning 28,04 km/h
20:50 - 10 min styrketräning
NP - Now playing: Adam Lambert - Mad World

Inga kommentarer: