fredag, oktober 15, 2010

15/10-2010


Dagens bild: Jag har alltid varit nojig för offentliga toaletter och den här veckan så har nån bajsat TVÅ ggr på jobbets toa. Äckligt. Jag skulle aldrig komma på tanken att bajsa på jobbet och ibland känns det som att jag är ensam om den tanken. Hatar att gå in i en toalett, sätta mig ner för att kissa och sen sakta känna bajsdoften från en annan människa leta sig in i min näsa. Såna gånger önskar jag att jag inte visste vad lukt är egentligen. Enkelt uttryckt är det små små partiklar av ämnet man känner lukten av. Så känner du bajsdoft så får du in små partiklar av en annan människas bajs. Fräscht va!?

Veckodag: fredag
Jobbat: 8:30 - 16:00
3 x Snackigt om dagen:
1. Superbra dag på jobbet. Fick verkligen hur mycket som helst gjort. Snacka om att vara effektiv.

2. Imorse när jag vaknade så hade jag ont i halsen och snorig näsa, så jag hoppade över morgonträningen och tog en vilodag för att se om något bryter ut. Känner mig bra just nu iaf så jag vet inte om jag inbillade mig bara.

3. Hade mardrömmar inatt. Jag var i en helt okänd lägenhet. Gick ut på balkongen. Såg ett runt bord. Jag letade efter något. Gick in i köket. Stämningen var mystisk. Jag kände mig obekväm. Gick ut på balkongen igen. Det runda bordet var BORTA. Satte händerna för ansiktet och började skrika högt, gällt och länge. Ett riktigt skräckfilmsskrik. Jag blev skiträdd. Jag vaknade och hjärtat överröstade mina tankar. Jag var skiträdd. Jag kunde inte somna om på säkert 30 minuter. Löjligt!

Väder: Kallt
Ätit idag:
Frukost: Kesella med jordgubb-kiwi-smultronmix, 3 sesamkex med bregott och ost. 1 kopp te.
Lunch: Halloumiomelett med skagenröra. 1 kopp te.
Mellis: Inget
Middag: Tacomiddag. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 kanelbulle.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Carolina Wallin Perez - Music Non Stop

Inga kommentarer: