torsdag, oktober 07, 2010

7/10-2010


Dagens bild: Mysigt med ljus mitt i vardagen.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 8:30-14:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Jättetrevlig middag tillsammans med M&L. Borde ha mer middagar mitt i vardagen och inte alltid bara lägga sånt till helgerna.

2. Utvecklingssamtal med Tuva idag. Det var mest en planering inför hösten.

3. Ganska jobbig dag på jobbet idag också, men jag slutade tidigt tack och lov.

Väder: Regnade
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Räksallad med cheddardressing. Vatten.
Mellis: Inget.
Middag: Gourmetkyckling. Kantareller. Avokado- och fetaostsallad med vinägrette. Vatten med lime.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat:
05:45 - 30 min spinning 25,96 km/h
06:15 - 10 min styrketräning
NP - Now playing: Tystnaden

Inga kommentarer: