söndag, oktober 10, 2010

9/10-2010


Dagens bild: Federley (eller vad han nu heter) dansade och mimade till Manboy.

Veckodag: lördag
Jobbat: helg
3 x Snackigt om dagen:
1. Familjedag idag. Vi började med att titta på nya bilar. Jag ska köpa en ny Mini Cooper Countryman och idag var vi och pratade med en säljare hur den ska se ut. Min kära J funderar också på att byta ut sin bmw mot en Mini. Jag blev faktiskt förvånad. Men senare under dagen så verkade han inte så sugen längre, även om han tycker bilen är skitcool.

Efter det åkte vi till Texas Burger Co och åt middag och åt Sthlms godaste burgare. Jag åt kycklingfajita utan bröd och bytte ut pommesen mot sallad och coleslaw. Så jag höll mig inom mina kalorier även där.

Efter middan åkte vi till Tv4´s inspelning av Dansfeber och det var riktigt kul faktiskt. Fick blodad tand och det var inte ens dyrt, 80 kr per skalle. Helt klart värt pengarna.

Synd bara att Joakim Nätterqvist inte gick vidare. Han var helt klart bäst och han fick bäst respons från publiken också. Folk kanske inte hann rösta på honom för att han var sist? Tycker det är trist att man fick börja rösta innan alla hade gjort sina nummer. Orättvist om man tänker efter.


2. En helt fantastisk dag tillsammans med familjen. Jag är så nöjd!

3. Träningen den här veckan har varit perfekt. Jag har verkligen tagit ut mig, det märks på rekorden jag gjort. Nästa vecka ska jag öka på vikterna, nu har jag kört över 10 veckor med samma vikter. Så dags att snäppa upp styrketräningen ett snäpp också.

Väder: Fint höstväder
Ätit idag:
Frukost: Chevré, breasola, raw agave, 1 rawfood kex, 1 sesamkex, bregott, ost. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Kesella med jordgubb, smultron, kiwi mix. 2 sesamkex med bregott och ost. 1 kopp te.
Middag: Kycklingfajita med cheddar, guacamole, salsa, coleslaw. Loka Citron.
Kvällis: Kaffe med grädde, mörk choklad, nötter, kesella med jordgubb, smultron, kiwi mix.


Tränat:
Kl 10:15 - 90 min spinning 26,69 km/h (rekord för distansträningen)
NP - Now playing:

Inga kommentarer: