söndag, oktober 24, 2010

24/10-2010


Dagens bild: Bosse-bus, våran fina kille. Fotograferat av Tuva.

Veckodag: söndag
Jobbat: 11-17 (hemifrån)
3 x Snackigt om dagen:
1. Gick ner 0,4 kg den här veckan även fast jag varit sjuk och inte tränat något. Mycket nöjd! Nästa vecka ska jag hårdköra. Hade ju tänkt börja träna igår men jag tog mitt förnuft till fånga och bestämde mig för att hela den här veckan ska vara en vilovecka så att jag inte får något bakslag och blir sjuk igen. Imorgon ska jag vakna kl 04:45 och träna. Har gått ner totalt 13.3 kg på 16 veckor.

2. Riktigt mysig helg tillsammans med min underbara familj. Har sett massor på film och serier och suttit och jobbat samtidigt, så jag har fått massor gjort.

3. Nu ska jag duscha och sen lägga mig och läsa en stund.

Väder: Ösregnat stora delar av dagen. Ändå är mycket av snön kvar.
Ätit idag:
Frukost: Finncrisp med bregott och mjukost, tomat och örtsalt. Kaffe med grädde.
Lunch: Pizzaslice, bea. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Lövbiff, sallad, smörstekta kantareller, bearnaise, vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Parenthood säsong 1 avsnitt 3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är SJUKT imponerad gumsan!

Puss och Kram
/Anka