måndag, oktober 11, 2010

11/10-2010


Dagens bild: Underbart slö snubbe. Ja, jag är 100% säker på att det var en snubbe.

Veckodag: måndag
Jobbat: 9:30-18:00
3 x Snackigt om dagen:
1. Jag måste sluta köra fort nu. Höll på att köra på ett djur idag igen. Missade den med några millimeter enligt bilföraren bakom. Jag stannade vid våran återvinningsstation när jag såg att han åkte efter, så jag vevade ner rutan och frågade om jag körde på djuret. Han sa att det verkligen var skitnära att jag gjort det. Så både han och jag saktade ner rejält efter den incidenten.

2. Vad har jag gjort ikväll egentligen? Klockan är redan 22. Dags att sova om jag ska orka upp och träna imorgon bitti.

3. Jag diskade idag iaf. Sov gott.

Väder: 1.5 grader imorse
Ätit idag:
Frukost: Äggröra, 1 glas vatten.
Lunch: Lax och smörstekta kantareller, 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Pannkakor, ekologisk blåbärssylt, vispad grädde. Kaffe med grädde.
Kvällis: Inget


Tränat:
Morgonträning kl 05:45
30 min spinning intervallträning 28,64 km/h (rekord)
20 min styrketräning
NP - Now playing: Janelle Monae - Cold War

Inga kommentarer: