torsdag, oktober 14, 2010

14/10-2010


Dagens bild: Dagens middag blev hemmagjord skagenröra, halloumiomelett och avokado. Felix och J åt med bakad potatis men J gillade även min omelett.

Veckodag: torsdag
Jobbat: 8:30-16:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Bra dag på jobbet. Fick massor gjort.

2. Skönt att det är fredag imorgon igen. Veckan har ännu en gång gått fort.

3. Jag tycker om mitt liv. Förutom att jag fick en räkning på 2400 kr idag från Polisen. Bajspolisen. Varför kan de inte låta mig köra för fort för? Jag ska fixa en fortkörningsfond. Där ska jag lägga 100 kr varje dag som jag kör för fort.

Väder: Regnigt
Ätit idag:
Frukost: Äggröra, 1 glas vatten
Lunch: Kalops, morot, 1 glas vatten
Mellis: Inget
Middag: Skagenröra med halloumiomelett och avokado. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde, mörk choklad


Tränat:
Kl 05:45
45 min spinning 25,29 km/h
10 min styrketräning
NP - Now playing: Jonathan Unge - Hej Det är Sossarna (lyssna på länken, han är så JÄVLA grym... HAHAHAHAHAHAAAAAA)

Inga kommentarer: