söndag, oktober 31, 2010

31/10-2010


Dagens bild: Har glott på 5 avsnitt av Mad Men idag

Veckodag: söndag
Jobbat: helg
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag mötte jag upp barnens pappa på halva vägen. Barnen ska vara där hela höstlovet. Alla i familjen, även J, är lediga förutom jag. Men jag ska jobba som en liten gris. Funderar tom att spara in bensinpengar och åka kommunalt under veckan. Då kan jag ta J´s månadskort när han ändå ligger hemma och latar sig.

2. Idag hade vi en mycket bättre dag tillsammans. Jag och Tuva. Vi bråkade inte en enda gång och kramades och sa "jag älskar dig" flera gånger. Jag älskar verkligen den där ungen. Vi är så lika så vi tjurar ur på varandra i 190 blås. Men jag tror vi sakta men säkert lär oss att hantera varandra.

3. Lugn kväll på tu man hand. J spelade dataspel och jag glodde på Mad Men. Perfekt kväll ;)

Väder: Blött och trist och grått även om solen tittade fram i några sekunder
Ätit idag:
Frukost: Gubbröra, 1 ägg, finncrisp med bregott och Jarlsbergsost. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Kaffe med grädde, vaniljbulle.
Middag: Grönsakscarbonara. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde, vaniljbulle, choklad.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Mad Men säsong 2 avsnitt 9

Inga kommentarer: