tisdag, juni 07, 2011

7/6-2011


Dagens bild: Dagens middag i form av en suddig och dålig bild.

Veckodag: tisdag
Jobbat: semester
3 x Snackigt om dagen:
1. Gick upp när Felix och J åkte till skolan och jobbet vid kl 7-tiden. J skulle egentligen också tagit semester hela veckan, men han kände att han hade oklara uppgifter som han var tvungen att styra upp, så han åkte in idag och kommer även jobba imorgon. Då passade jag på att njuta av min ensamhet genom att STORSTÄDA och TVÄTTA!

2. Min son wajnar om att jag wajnar.

3. Imorgon ska jag möblera om i vardagsrummet.

Väder: Stor sol och +25 grader hela dagen
Ätit idag:
Frukost: 1 st GI-knäcke med mjukost och saltgurka. 3 ostkuber. Kaffe med grädde.
Lunch: Stekt falukorv, räksallad, salladslök. 1 glas vatten.
Mellis: Kesella med passion/ananas-Mix, kokosfett. 4 ostkuber. 1 glas vatten.
Middag: Köttfärssås med mozarellasallad och avokado. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 1 ruta mörk choklad.

Dagens kcal: 1765

Tränat: Vilodag

NP - Now playing:

Inga kommentarer: