onsdag, juni 15, 2011

15/6-2011


Dagens bild: Vi köpte naturbeteskött från Ica häromdagen som vi åt idag. Första icke ekologiska köttet vi köpt på 1 år. Men detta kött kändes som ett bra alternativ. Och hör och häpna, det var inte söndergasat i skyddad miljö. Vacuumförpackat vilket gjorde köttet jättemört. Underbart!

Veckodag: onsdag
Jobbat: semester
3 x Snackigt om dagen:
1. Det är härligt med hus, när det regnar så finns det alltid miljoner saker att göra inomhus. Så behöver man inte känna sig sysslolös på sin semester.

2. J har fixat avloppen i båda badrummen och bastun eftersom han gör det så bra ;) Och själv tog jag hand om städningen av båda. Har även tömt hela barnens garderob som vi ska måla om. Har fyllt Felix rum med allt bråte så bäst han är hos sin pappa minst några veckor till. Annars får han sova mellan mig och J när han kommer hem.

3. Skön dag.

Väder: Soligt och regnigt och mulet. +16 grader.
Ätit idag:
Frukost: 1/2 gi-knäcke med bregott och jarlsberg. Kesella+Kesella rabarber. Kokt ägg med kaviar. Kaffe med grädde.
Lunch: 1 kokt ägg med kaviar. halv avokado med kaviar. Kaffe med grädde.
Mellis: Inget
Middag: Naturbeteslövbiff med bearnaise och Panzanella. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mjukost.

Dagens kcal: 1676

Tränat:
Löpband 45 min - Intervallträning
5x2 min jogg i 6 km/h (rekord för mig)
Så idag blev det rekordtid på hela passet. Äntligen snitthastighet på över 5 km/h
3,82 km
11:47 min/km
5,09 km/h

Styrketräning 10 min
Magövningar
5x20 crunches
3x10 magövningar med benen strax ovanför marken (vet inte vad övningen heter ännu)


NP - Now playing:
Glee 2.15
Film - Mr Deeds

Inga kommentarer: