söndag, juni 19, 2011

19/6-2011


Dagens bild: Rester av vitkålssoppa och en skiva lc-bröd med ost blev det till middag idag.

Veckodag: söndag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Har varit sjukt rastlös hela dagen. J har bara garvat åt mig. Det beror på att jag sa att jag skulle ta flera vilodagar från träningen eftersom jag skulle ladda inför vår powerwalk imorgon, men idag har jag verkligen haft träningsabstinens. En både jobbig och härlig känsla.

2. Har använt min överskottsenergi till att baka idag. Både äppelkaka och lchf-pepparkakor blev det.

3. Jag och Tuva har suttit och slöat framför tv´n hela kvällen. Innan det spelade vi lite spel och sorterade dvd-skivor.

Väder: Regnat precis hela dagen och varit tvärmulet.
Ätit idag:
Frukost: 1/2 skiva GI-knäcke med bregott och mjukost. 1 skiva salami med philadelphia. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: lchf-äppelkaka med grädde och kesella rabarber. Kaffe med grädde.
Middag: Vitkålssoppa och lc-bröd med bregott och ost. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Köttfärs med ost. 1 ruta mörk choklad.
Kvällis lite senare: 2 st lchf-pepparkakor med bregott och ost.

Dagens kcal: 1942

Tränat: Vilodag (suck)

NP - Now playing:
Supernatural 6.04
Breakout Kings 1.01
Film - Kärlek på menyn

Inga kommentarer: