lördag, juni 04, 2011

4/6-2011


Dagens bild: Dopp i kopp. Smält smör med olika sorters finhackad lök, kokt morot, 1 liten färskpotatis, 1 ägg, gubbröra, senapssill.

Veckodag: lördag
Jobbat:
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag har vi också hållt igång precis hela dagen. Jag gick upp kl 7 för att träna, sen dusch, frukost och iväg.

2. Har städat, plockat, bäddat, tvättat och diskat och tömt flyttkartonger hemma hos J´s pappa. Det kommer bli superhärligt där när det är klart.

3. När vi kom hem så åt vi middag, dopp i kopp idag igen. Sen gick jag ut och klippte hela vår gräsmatta. Den såg för bedrövlig ut innan, men nu har gräset lyckats ta sig förbi mossan eftersom vi inte har klippt på hela våren. Jag skulle iaf tippa på att det är därför.

Väder: >26 grader och soligt och otroligt varma vindar. En äkta sommardag var det.
Ätit idag:
Frukost: GI-knäcke med bregott och mjukost. Gubbröra. Kaffe med grädde.
Lunch: Grillad kyckling, avokado, paprika. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Dopp i kopp. GI-knäcke med bregott och mesost. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde.
Kvällis 2: Kesella med kokosfett, cahsewnötter

Dagens kcal: 1968 2416 (edit eftersom jag åt en kvällis till vid 23-tiden)

Tränat:
Löpband 60 min - 4,55 km - 4,55 km/h
100 st crunches


NP - Now playing:
Californication 4.11-4.12

Inga kommentarer: