måndag, juni 06, 2011

6/6-2011


Dagens bild: Hamburgare med stekt ägg, räksallad, salladslök, senap, ketchup, babyspenat, vildtomat, cheddarost och dressing.

Veckodag: måndag
Jobbat: helgdag / Sveriges nationaldag
3 x Snackigt om dagen:
1. Vilket monsterpass jag körde på träningen idag. 104 minuter i ett kör. Kändes så skönt efteråt. Jag var svettig precis överallt och jag såg hur svetten droppade på min träningsmatta när jag körde styrketräningen. Och jag sprang intervall idag 5 x 2 minuter. Fatta TVÅ minuter åt gången hela 5 ggr. Helt crazy. Det var nära att jag gav upp i mitten, men det gjorde jag inte!

2. På förmiddan åkte jag, J och Tuva till Nacka Forum och bytte Tuvas linne och köpte en bikini och ett par byxor till henne. Plus lite grejer till J´s pappa. Sen skjutsade jag hem Tuva till hennes pappa och sen var vi i några timmar och fixade hemma hos J´s pappa. Börjar bli riktigt najs där.

3. Kvällen i övrigt har varit riktigt skön.

Väder: Kanonväder idag igen. Över 25 grader och hur blå himmel som helst och supervarma vindar.
Ätit idag:
Frukost: Gubbröra. Ostskivor. Några kycklingbitar. Kaffe med äggmjölk.
Lunch: Inget
Mellis: Inget
Middag: Hamburgare med stekt ägg, baby spenat, salladslök, dressing, räksallad, cheddar, tomat. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Rabarberkesella, grädde, svenska jordgubbar.

Dagens kcal: 1707

Tränat:
42 min löpband - 3,26 km - 4,66 km/h
Intervallträning
Sprang 5x2 min med 2 minuters gång mellan intervallen. Startade och avslutade med ca 10 min gång.

42 min motionscykel - 16,81 km - 24,01 km/h

20 min Styrketräning
Cirkelträning 3x10
Bicepcurls - 5 kg
Axellyft Raise - 5 kg
Svärdsbugning
Kettlebell - crunch
Kettlebell - pullover
Superman

NP - Now playing:
Game of Thrones 1.08
Glee 2.08-2.09

Inga kommentarer: