onsdag, juni 22, 2011

22/6-2011



Dagens bild: Shoppat nya träningskläder idag. Har aldrig ägt ett par träningstights, men nu gör jag det. Köpte även 2 nya linnen, 4 par träningsstrumpor, nya Asics-löparskor. Och allt på REA!

Veckodag: onsdag
Jobbat: semester
3 x Snackigt om dagen:
1. Härlig dag. Åkte och shoppade med Tuva. Hon köpte en kofta, en sport-bh, en tröja, en jacka och nya Levi´s skinnyjeans (enligt henne är de lika sköna som ett par mjukisbrallor). Själv köpte jag SPORTKLÄDER och bara sportkläder (se bild). Helt galet att jag köper träningskläder, jag som tränat i gamla urtvättade kläder hittills. Och jag har även testat mina nya funktionsträningstights och de är grymma. Varför har jag inte köpt såna tidigare? Skorna testade jag också, men jag fick en brännande känsla i vänsterfoten under passet så jag pallade inte att gå 60 minuter som jag hade tänkt. Så jag hoppas bara att det är nya skor som inte är ingångna och inte något annat skit. Frågan är bara hur jag ska göra med skorna när jag ska köra mina långpass? Men det kanske är så att man behöver gå in skorna? Ja inte vet jag. Jag är ingen träningsnarkoman som har koll på såna grejer.

2. I övrigt har jag tvättat bilen, åkt till systemet och köpte alkoholfritt till midsommar och veckohandlat.

3. Och J är på konsert ikväll. Foo Fighters.

Väder: Fint väder hela dagen och när vi kom ut från Nacka Forum så hade det regnat.
Ätit idag:
Frukost: 2 kokta ägg med majonnäs. 1 skiva ljust lc-bröd med bregott, ost och kaviar. Kaffe med mjölk.
Lunch: Kesella+Kesella hallon. 1 glas vatten.
Mellis: Inget
Middag: Rester av korvstroganoffen med sallad. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 3 lc-pepparkakor med ekologisk färskost. 1 liten bit baguette med bregott och jarlsberg.

Dagens kcal: 1755

Tränat:
50 min löpband - 3,79 km - 4,55 km/h

NP - Now playing:
Glee 2.18

Inga kommentarer: