fredag, september 03, 2010

3/9-2010


Veckodag: TGIF
Jobbat: 8:30-13:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Herregud så skönt det är med helg. Slippa alla användare hela helgen. Inte för att de varit överjävliga, utan det har bara varit väldigt mycket att göra och väldigt mycket ärenden. Visst det är förståeligt, de har ju precis fått ett nytt system. Men herregud så trött jag är nu. Så det var riktigt skönt att sluta redan kl 13:30 idag för att vara med Tuva.

2. Hämtade Tuva från skolan och sen åkte vi och shoppade lite. Hon fyller 12 år imorgon när vi ska på bröllop så hon fick sin present redan idag och vi har ätit en supergod chokladtårta. Ja, jag åt också och ja jag hade ångest. Jag gillade inte att jag fick ångest. Det irriterar mig. Nu några timmar efter tårtbiten så känner jag mig inte ångestfylld längre.

3. Nu är jag klar med exakt vad jag ska ha på mig imorgon. Vilka smycken, vilken jacka, vilken väska, vilka skor, vilka strumpbyxor osv. Har även haft lite spa med mig själv efter träningen. Och nu är jag även klar med naglarna så nu är jag redo för bröllop. Ska bli jättetrevligt att se L och L gifta sig imorgon.

Väder: regnat, soligt nån gång, mulet, blåsigt, kallt och rått.
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 kopp te.
Lunch: Lax, groddar, creme fraiche. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Chililax, guacamole, fetaost, grönsaker. Vatten.
Kvällis: En liten bit mastig mörk chokladtårta med grädde, blåbär och hallon. Kaffe med grädde.


Tränat: 15 min spinning. 20 min styrketräning.
NP - Now playing: Biggest Loser USA säsong 4 avsnitt 9

Inga kommentarer: