onsdag, september 22, 2010

22/9-2010


Dagens bild: Kerstin funderar på livet.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 8-17 (hemma)
3 x Snackigt om dagen:
1. 2 timmars sovmorgon eftersom jag jobbade hemma idag. Jag ska ta ett snack med min chef att jag skulle vilja börja jobba hemifrån minst en dag i veckan. Jag gjorde så på mitt förra jobb och det fungerade superbra. De dagarna passade jag alltid på att spara koncentrationsjobb som att sitta med specar eller offerter eller andra saker som man vill ha lugn och ro till. Det skönaste med att jobba hemma är att man är hemma när man slutar.

2. Felix och hans kompis J gick vilse i orienteringen idag i skolan. De gick åt helt fel håll. Snacka om att inte lyssnat på läraren hur man läser en karta. Eller som Felix hade sagt... FAIL. Ja framförallt när de hade gps på sina mobiler också. Efter att ha pratat med mig 3 ggr, med pappa några ggr, med hans kompis mamma, läraren och några kompisar så var de tillbaka på skolan kl 12. Då hade de varit ute sen kl 9 på morgonen. Tur att det inte regnade idag.

3. Imorgon åker jag till Skottland i 4 dgr, ska upp kl 04:30. Tillbaka på söndag. Så vi hörs då igen.

Väder: Fantastiskt väder hela dagen. Soligt och fint krispigt höstväder.
Ätit idag:
Frukost: 1 hembakad fralla med bregott, majonnäs och kokt ägg. Kaffe med grädde.
Lunch: Linssoppa med 2 kesopannkakor, bregott och gräddost. Vatten.
Mellis: En näve blandade nötter.
Middag: Zuchinicarbonara med creme fraiche. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde.


Tränat: Vilovecka
NP - Now playing: Idol 2010 på Tv4

Inga kommentarer: