söndag, september 26, 2010

26/9-2010


Dagens bild: Första kvällen i Edinburgh (torsdag 23/9). Vi var på väg till krogen Frankenstein för att äta stora hamburgare och dricka öl.

Veckodag: Söndag
Jobbat: Hemresa från konferensen i Skottland.
3 x Snackigt om dagen:
1. 4 dgr konferens och jag är snortrött. Jag har suttit och gäspat och nickat till sen jag kom hem. J bäddade ner mig i soffan med täcke och kudde när jag kom hem. Sen har jag legat och tittat på tv och druckit vatten. Jag hade superhärliga dagar med mina arbetskamrater och riktigt kul att lära känna sina kollegor närmare och mer privat. Vi festade varje kväll. Ja, även jag. Jag har inte heller ångest över huvudtaget. Så jag har säkert gått upp 5 kg men det skiter jag i. Jag tar tillbaka min viktnedgång på några veckor. Visserligen har jag skött maten och har hyfsad koll på vad jag fått i mig. Har definitivt inte överätit och jag har slutat äta när jag blivit mätt. MEN däremot har det blivit för mycket alkohol. För att vara mig. Jag berättar mer om vad vi gjort lite senare. Nu är jag bara trött och vill sova. Man får väl gå och sova kl 19 på en söndag när man varit på konferens och totalt kanske fått 10 timmar sömn på 3 nätter och haft fulla dagar med roliga aktiviteter? Svar: JA!

2. Jag jobbar på bästa företaget! G´najt!

3. zzZzzz

Väder: Soligt i Edinburgh och svinigt kallt och soligt i Stockholm och krispigt.
Ätit idag:
Frukost: Grillad smörgås med mozarella och skinka, yoghurt med svartvinbärssmak. Kaffe latte. (på flygplatsen i Edinburgh)
Lunch: Inget
Mellis: Kaffe med grädde. Hembakad bulle. (hemma)
Middag: Veggoburgare med knaperstekt bacon. Pommes. Vatten. (hemma)
Kvällis: Inget


Tränat: Sista dagen på viloveckan. Imorgon kör jag igen!
NP - Now playing: Super Natural säsong 10 avsnitt 1

Inga kommentarer: