torsdag, september 30, 2010

30/9-2010


Dagens bild: Utsikten från mitt hotellfönster i Edinburgh. Sjukt dåliga bilder min mobilkamera tar egentligen. Men i brist på annat så...

Veckodag: torsdag
Jobbat: 10-18
3 x Snackigt om dagen:
1. Försov mig idag. Vaknade med telefonen i handen kl 07:18 och sa "åh vad skönt, jag har försovit mig". J klappade mig på kinden och somnade om. Han skulle jobba hemma idag så därför vaknade jag inte av hans väckarklocka, som annars är en bra backup eftersom den brukar ringa vid 6-tiden. Men det var skönt att komma till jobbet vid 10. Mindre bilar på vägen också.

2. På vägen hem fick jag blåsa i tant polisens mackapär. Den visade negativt. Skitbra med alkokontroller eftersom det finns fyllisar här ute hos oss som kör bil. Det märker man ju ibland när man har en vingelpelle framför sig. Då håller jag lååååångt avstånd.

3. Skönt med fredag imorgon.

Väder: Blå himmel och 10 grader
Ätit idag:
Frukost: Äggröra, 1 glas vatten.
Lunch: Salsaburgare, creme fraiche, guacamole, lök. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Thaisoppa, 1 fralla hembakat bröd med bregott, mjukost, tomat, örtsalt. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: 30 min spinning intervall 25,54 km/h. 10 min styrketräning.
NP - Now playing: Everlast med Black Jesus

Inga kommentarer: