onsdag, september 08, 2010

8/9-2010


Veckodag: onsdag
Jobbat: 9-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Måste börja fundera över en mat- och träningsstrategi hur jag ska klara resan till Skottland om några veckor.

2. Har faktiskt inte gjort så mycket idag förutom jobbat som en liten gris. Men idag tog jag mig tid att gå och äta lunch istället för att äta framför datorn som jag gjort senaste veckan.

3. Ska bli spännande att se hur det går i valet den 19:e september. 11 dagar kvar.

Väder: ja det var väder
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Kalops. Avokado. Paprika. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Kyckling, creme fraiche, ost, örter, tomater. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. 2 rutor mörk choklad.


Tränat: 30 min spinning. 11 min styrketräning. 3x40 sekunder plankan.
NP - Now playing: Biggest Loser Usa säsong 4 avsnitt 13

Inga kommentarer: