måndag, september 27, 2010

27/9-2010


Dagens bild: Nu kommer ni få se mina mobilbilder från Edinburgh ett tag. Den här bilden tog jag när vi gick The Royal Mile. Det är en gata som går uppför i 1 mile, vilket är 1.8 km. Och tro mig när jag säger det, det går verkligen UPPFÖR hela vägen. Inte flackt någonstans. Det var tuuuungt men roligt. Och som ni ser så finns deras fantasiska telefonkiosker kvar.

Veckodag: måndag
Jobbat: 8-16
3 x Snackigt om dagen:
1. Det mysiga med att vara borta är att jag varje gång upptäcker hur galet kär jag fortfarande är i J. Hur mycket jag saknar honom, hans pussar och kramar och kärlek.

2. Vägde mig idag och jag var 2.1 kg tyngre än förra veckan. Så 4 dgr konferens sätter verkligen sina spår. Men idag har jag skött både maten och träningen så nu är jag tillbaka. Den här gången blev det bara 1 veckas vila och slarv med maten (istället för 4 år). Det känns faktiskt fantastiskt bra. Så istället för att grina ur och tappa modet så sporrade det mig istället.

3. Idag åkte jag och Felix och köpte en ny jacka till honom. Jag fick verkligen dra in honom till Intersport och vi hittade en skitsnygg jacka som passade honom perfekt. Så kul att hitta kläder till honom nu när han slipper barnavdelningens alla fula kläder med fula märken på, som Bamse, bilar, raketer och eldsflammor.

Väder: 11 grader
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 rawfoodkex med bregott och mjukost. 1 glas vatten.
Lunch: Vegetariska basilikabiffar med knaperstekt bacon, creme fraiche. Vatten.
Mellis: 1 kopp grönt tea
Middag: Räkmacka, sugarsnaps, groddar, sallad, tomat. Kaffe med grädde.
Kvällis: Inget


Tränat: 40 min spinning 21.1 km/h (nivå 4). Styrketräning 20 min.
NP - Now playing: Biggest Loser USA säsong 5 avsnitt 12

Inga kommentarer: