torsdag, september 02, 2010

2/9-2010

Veckodag: torsdag
Jobbat: 8-17:30
3 x Snackigt om dagen:
1. J är ute och härjar med sina gamla arbetskamrater från förra jobbet. Och eftersom jag erbjöd mig att hämta honom från bussen så är det bara se till att hålla sig vaken tills han ringer *gäääspar stort*

2. Det är bara att inse att jag inte kommer komma i säng till klockan 22 på vardagarna. Har inte lyckats en enda gång på hela veckan. Ska jag hinna med allt i mitt liv så måste jag ha minst 19 timmar vaken tid. Jag skulle behöva runt 6-7 timmar sömn per natt för att må bra.

3. Är fortfarande skakis efter träskspindeln och hur stor hjälp var katterna då? Båda sprang ut i panik när jag stod och hoppade och skrek. Tack för hjälpen då kattskrällen.

Väder: kallt för i helvete
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 kopp te.
Lunch: Tomatsoppa med parmesan och basilika. 1 rawfood kex. Ostkuber. Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Lax i ugn med blomkålsmos. Vatten.
Kvällis: Kesella med mangomix. 1 ruta mörk choklad. Kaffe med grädde.


Tränat: 30 min spinning. 15 min styrketräning.
NP - Now playing: Biggest Loser Usa säsong 4 avsnitt 5

Inga kommentarer: