söndag, september 12, 2010

12/9-2010

Dagens bild:

Frukost; ett perfekt kokt ägg, tonfiskröra och avokado.

Veckodag: söndag
Jobbat: helg
3 x Snackigt om dagen:
1. Ont i huvet direkt när jag vaknade. Släppte efter att jag tog två treo och låg och mös med J i en timme. Alla borde ha en J när de har ont i huvet. Det sköna är att jag inte har ont i huvet lika ofta längre. Det är nog två veckor sen jag senast knaprade treo.

2. Lugn skön dag. Har inte fått många knop gjort idag vilket känns skitskönt. Framförallt efter gårdagens hårdkörning med storstädning.

3. Såg valdebatten mellan Sahlin och Reinfeldt idag. Så otroligt tråkig debatt.

Väder: Mulet. 20 grader otroligt nog.
Ätit idag:
Frukost: Tonfiskröra. 1 kokt ägg. 1/2 avokado. Kaffe med grädde.
Lunch: Inget
Mellis: Inget
Middag: 2 st kesopannkakor med kallrökt lax, creme fraiche och rödlök. 1 kesopannkaka med ekologisk hallonsylt och vispad grädde. 1 glas vatten.
Kvällis: Kesella med mangomix, 2 rutor mörk choklad. Kaffe med grädde.


Tränat: 60 min intensiv spinning. 25,47 km/h. Plankan 3x40 sekunder.
NP - Now playing: Biggest Loser USA säsong 5 avsnitt 1

2 kommentarer:

Sofia sa...

hmmm.. tonfiskröra måste jag äta nån dag....

http://komigenfia.blogspot.com/

om du nu är nyfniken =)

Anonym sa...

Men jösses hjärtat! Varför i herrans namn knaprar du Treo, det finns snällare och bättre preparat som inte är beroendeframkallande som Treo är!

Puss på dig!
/Anka