onsdag, september 15, 2010

15/9-2010


Dagens bild: Chevre, bresaola, tomat, basilika och ost. Dagens tillbehör till tomatsoppan. Blev riktigt gott. Nästa gång ska jag testa att ha lite balsamico i.

Veckodag: onsdag
Jobbat: 9-18
3 x Snackigt om dagen:
1. Helskotta så trött jag var idag. Och det höll i sig precis hela dagen. Först vägrade jag gå upp när klockan ringde så jag snoozade 45 minuter. J fick tom hoppa in i duschen före mig. Kom iväg till jobbet alldeles försent och snubblade in på första mötet 3 minuter försent.

2. Ännu en tung dag på jobbet. Först i möte i flera i timmar och sen en massa fel och problem att ta hand om igen. Vi la på rättningar igår och såklart att det var nya fel idag. GAAAAAAAAAAAAAH!

3. Idag blir det ingen träning och jag ska i säng direkt efter Idol.

Väder: Det var faktiskt en blå himmel och en stor sol rätt på mina ögon när jag åkte hem från jobbet. Det gjorde ont i ögonen, hann inte ta på mig solglajerna.

Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Köttfärssås, morot. 1 glas vatten.
Mellis: Inget.
Middag: Tomatsoppa med vitlöksfrästa champinjoner. Ostchips och en liten gratäng med chevre, bresaola, tomater, basilika och gräddost. 1 glas vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde.


Tränat: Vilodag
NP - Now playing: Idol på Tv4

Inga kommentarer: