tisdag, september 28, 2010

28/9-2010


Dagens bild: På spökjakt i Edinburghs gator och katakomber i torsdags 23/9. Tjejen som guidade oss i över 1 timme var riktigt dramatisk och duktig på att fånga vår uppmärksamhet. Vi blev rejält skrämda några gånger och en av killarna sa med pipig röst "jag är inte kissnödig längre".

Veckodag: tisdag
Jobbat: 8:30-16:30
3 x Snackigt om dagen:
1. Har ingen lust att skriva något om dagen mer än att det var en helt okej dag och att jag skötte träningen och maten exemplariskt. God lunch.

2. Puss på näsan.

3. Gonatt

Väder:
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Omelett, 1 kokt ägg, räkröra, majonnäs, dill. Kaffe med vitt från kaffeautomaten på jobbet (hyfsat äckligt). Vatten.
Mellis: Inget
Middag: Chili- och limelax, stuvad vitkål, citron. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Kesella med mangomix. Mörk choklad.


Tränat: 30 min Spinning Intervallträning 1 min lugnt 1 min högt tempo, 27,48 km/h. Styrketräning 10 min.
NP - Now playing: Idolkvalet

Inga kommentarer: