måndag, september 20, 2010

20/9-2010


Dagens bild: Chili- och limelax var dagens middag. Felix åt 3 portioner idag. Han börjar bli matglad. Han åt mycket av lammsteken igår också.

Veckodag: måndag
Jobbat: 9:30-16
3 x Snackigt om dagen:
1. Idag har jag inte mått bra. Superont i huvet och illamående. Skitnära att jag inte åkte till jobbet, men jag tog tag i mig själv. Men jag åkte hem tidigare än vad jag hade tänkt. Skönt med flex.

2. Idag bestämde jag mig för att ta en vilovecka. Ingen träning den här veckan med andra ord. Ska bli spännande att se vad vikten säger nästa måndag när jag ska väga mig efter noll träning och fyra dagar Skottland. Står jag stilla så kommer jag vara nöjd.

3. Sov gott.

Väder: mygginvasionsväder
Ätit idag:
Frukost: Äggröra. 1 glas vatten.
Lunch: Lammstek, örtsås, ruccola, tomat. Vatten.
Mellis: Halv ölkorv. 3 ostkuber. Vatten.
Middag: Chili- och limelax, limesås, couscous, ruccola, avokado, tomat. Vatten.
Kvällis: Kaffe med grädde. Mörk choklad.


Tränat: Vilovecka
NP - Now playing: Biggest Loser Sverige på Tv4

Inga kommentarer: