lördag, juli 17, 2010

Under fläsket är vi alla deffade

Jag upptäckte idag, tack vare en manick som X:et har att jag har hög vilopuls. Okej, visserligen hade jag precis gått från köket ut till altanen ;) men så där hög ska väl ändå inte en vilopuls vara.
Jag hade 115-120 på de två ggr vi testade. Visserligen satt J bredvid mig, men jag borde vant mig vid att ha honom nära mig. Vi har ju ändå varit ihop i över 8 år nu.

Nästa vecka ska jag starta ett nytt mål. Jag ska cykla minst 100 km nästa vecka. Det är 14 km i snitt per dag. Borde ju inte vara omöjligt. Spela roll om jag gör det i omgångar. Som nyss. Satte mig och trampade 1 km. Då skulle det bara varit 99 såna km kvar. Det måste ju vara bättre att cykla 1 km lite då och då än att inte cykla något alls. Någonstans ska jag nog lyckas trampa 100 km på en vecka. Framförallt när jag nu har semester och är hemmavid hela nästa vecka och även fortsätter med mina morgonträningar. Nästa vecka är iaf sista veckan för mål 1 och jag har hittills klarat 100%. Kul med mål.

Inga kommentarer: