lördag, juli 31, 2010

Bosses träningspass


Bosse the cat, det är jag och jag vill också vara med och träna. Jag vilar mig i form.


Situps-med-slicka-kulorna 500 x 30 sekunder grundligt.


Bolla med liten fågel eller mus minst 1 x varje dag. Förstår inte varför matte inte uppskattar att få fjädrar över halva vardagsrummet och köket och väggen? Märklig människa det där.


R.I.P - sluttränat för Bosse the cat och här tar träningen för husse och matte vid. Matte jagar ut mig skrikandes och husse städar bort röran.

Regards
/Bosse-bus

3 kommentarer:

Esbe sa...

Mmmmums! Varför inte göra en liten gryta? ;)

Nä... läskigt med dessa bravader från katternas håll - fast de gör det ju av instinkt och för att vara duktiga.

Trillian sa...

Ja och det är det jag försöker intala mig varje gång skrället kommer in med ett djur. Men jag vänjer mig inte. I don´t like it! =)

Anonym sa...

Stackars husse som alltid får städa bort efter katterna ;)

/Anka