måndag, juli 19, 2010

Ny frisyr på fredag?

Efter att ha undvikit frisören i snart 1 år, så tänkte jag sätta mig i stolen och få en genomkörare på fredag. Letade lite nya frisyrer och hamnade på webbsidan www.frilla.se och alla frisyrer jag kunde tänka mig hade lugg (se bilderna nedan). Lugg? Jag har inte ens haft lugg de senaste 20 åren. Så det kanske är dags för det nu? Sen gillade jag den röda nyansen på tjejens hår i bild 4. Undrar om jag skulle passa i den färgen? Jag skulle helst vilja ha frisyren (inte färgen) som på bild 1 och 2, men det är bara att inse att jag har för lockigt hår. Om jag nu inte vill använda plattång varje dag, vilket jag inte vill. Så mer realistiskt är kanske frisyr 3-6.

Frisyr 1

Frisyr från Frilla.se

Frisyr 2

Frisyr från Frilla.se

Frisyr 3

Frisyr från Frilla.se

Frisyr 4

Frisyr från Frilla.se

Frisyr 5

Frisyr från Frilla.se

Frisyr 6

Frisyr från Frilla.se

Inga kommentarer: