onsdag, mars 18, 2009

Nu har mataffären.se levererat

De kom före utsatt tid (som var mellan 20-22), men hon ringde innan och frågade om det var ok, och det var det ju såklart, eftersom vi ändå var hemma. Alla varor såg fina ut och de hade inte missat något alls. Jag är helnöjd! Där kommer vi handla nästa vecka igen. Vi fick tom en liten ost extra. Vet inte om de råkat stoppa ner osten av misstag eller om det var nån reklam, för jag fick med en reklambroschyr om osten samtidigt. I vilket fall som helst så är jag nöjd.

2 kommentarer:

Mikkan sa...

var även frukt och grönt ok? i sådana fall kan detta ju vara ett vettigt alternativ!

Trillian sa...

Ja, det var det som var det fantastiska. Grönsakerna var finare än när jag går och handlar själv. Jag kan ibland vara lite för snabb och slarvig i mitt urval.